Saturday, June 29, 2013

U špajzu knjiškog moljca,
treći dan


Još samo ovo, i zatvaram FBI istragu bloga Knjiški moljac u špajzu. Drugi dan u špajzu bio je rezervisan za jaču klopu, a za treći sam odabrala nešto laganija jela.


Tunjevinu mr. Limenog Sanja je pravila za Adu, a ja za jedan doručak. Vrlo zanimljiv miks povrća sa tunjevinom i paradajz sokom. Ja dodala i ljutu papričicu. Nešto više ništa ne umem bez nje :)


Za početak, letnja krem čorba. Stariji klinac, kome se jako dopala, rekao je da je čorba smirujuća.
- Misliš... Okrepljujuća, osvežavajuća? - pitam ja.
On me pogleda, zastade, razmisli, pa reče:
- Ne, ne. Baš smirujuća. :)

Usledili su uznemirujuće dobri medaljoni sa sosom od šumskog voća.


I na kraju, za dezert, mus sa ananasom. Moj dodatak - džem od jagoda, malčice samo, preko svega. Ananas i jagode su super par, provereno. Mus je lagan, na bazi jogurta. Fotka je ona s vrha posta.

Američke palačinke, sa džemom od jagoda.


Fine su i sa medom, ili slane, sa mladim sirom, i daškom plavog sira preko. Stvarno su dobra podloga za sve.

Toliko od mene. Sklapam FBI fasciklu. I svakako preporučujem da zavirite u Sanjin špajz, ako slučajno još niste, zaista predivnih recepata ima...

komentara: 7

  1. Nakon ove tvoje iscrpne pretrage, mene je sramota da postavim jedan mali receptić :-) Svaka čast, a idem odmah da pogledam ovaj mus od ananasa - nešto mi se mnogo dopadaju musevi (musovi?) u poslednje vreme...

    ReplyDelete
  2. zaista puno isprobanih recepata i sve jedan bolji od drugog, jako lijepo. i fino :)

    ReplyDelete
  3. Divno sve izgleda! :) Ja nikako da se primim posla oko FBI rukavica.... :D

    ReplyDelete
  4. Joj baš si se potrudila... svaka čast i za ovaj treći dan :)

    ReplyDelete
  5. Majo, sve fantasticno izgleda, stvarno si se potrudila, Sanjin "spajz" je prepun divnih recepata i mislim da znam gde cu te sledeci put pronaci.;)))

    ReplyDelete
  6. Moram priznati da sam zajedno sa vama uživala u sva tri dana koja ste bili u Sanjinoj špajzi. Super si sve izabrala i pripremila, a današnja Letnja čorba je bila i moj odabir, svidjela mi se kao i tvome sinu, odličan je kada kaže da je juhica smirujuća.

    ReplyDelete