Thursday, June 20, 2013

Food blogeri na Adi, jun 2013.

gore: Ivana iz Kosjmajske delikatesne radionice, njena kuma Saška sa Reljom u naručju, Gaga, Snežana, Ceca, Tanja, Vesna, Zoka, Sanja, Tajana, Jelena, Ivana, Nevena, Milkica i Ića
dole: Sanja, njoj iznad glave je Pavle, Tea, ja

Osim onih koji su "ušli u sliku", bila je tu i moja drugarica Mina iz Kosmajske delikatesne radionice, Mirjana sa bloga Hleb i so, koja je morala da ode ranije, i Olja, svima poznatija kao Maslinka, koja je stigla kasnije. Mogu vam reći, blogo-stanje je bolje nego što sam očekivala. Mrda, živi, diše i miriše...

Šta to znači? Znači da sam videla mnoga nova lica, i da mislim da je taj priliv sveže krvi stvarno od vitalnog značaja. Ali i dobar deo, uslovno rečeno, starih lica je i dalje tu, što je ništa manje bitno za zdrav razvoj nekakve zajednice. Imamo zrelost, imamo omladince, imamo decu... Imamo život.

Tanja i Relja

Jedna sam od onih koji jako malo prate druge blogove, i sve više postaju samci na netu, i nekako mislim da to nije dobro. Mislim, ne bi bilo dobro ako bi svi tako postali globalni samci, a imam utisak da priličan broj onih koji imaju isto ili manje blogerskog staža, ima iste simptome. Uviđanje svojih simptoma kod drugih sa jedne strane može stvoriti utehu tipa "Pa, eto, to je normalno...", a sa druge, ako ipak uspem da se otmem prepuštanju zakonu jačega, brigu o tome da li su motivacija i entuzijazam, onaj istinski, suštinski i nematerijalni, rezervisani samo za početke. Bilo čega.

Milkica i Ića

To je ono najbolje što mi je okupljanje na Adi donelo. Odgovore na ta neka pitanja. Stanje je, generalno, više nego dobro. Ljudi se druže.


Osim toga, blogari(j)ada je donela i mnogo lepe i ukusne hrane. Nisam stigla, niti mogla, da probam sve od donetog i ponuđenog. Ne zamerite što ovaj post neće pobrojati sve što je tamo bilo posluženo, i računajte da ste ovde videli recimo četvrti deo svega, eto toliko je toga bilo. Ali ću vam sasvim iskreno reći šta se meni lično najviše dopalo, od onoga što sam ipak probala, i šta je ušlo u nekakav top-5 koji će pre ili kasnije sigurno skliznuti sa to-do na done listu:

1. Tanjina savijača sa sirom, za koju mi je obećala kurs pripreme :)
2. Tanjina rolovana baklava, koja je bar tri puta bolja nego što izgleda
3. Jelenin kiš loren, koji nije onaj klasični, ali je nešto jako fino, sočno i dostojno slane torte,  posluženja i za najsvečanije prilike. Nisam slikala, i sad prilično žalim, ali naprosto nije bilo moguće sve.
4. Mirjanina carska pita, koju takođe nisam slikala, a za koju očekujem recept. Ima po netu raznih, to je jedno od onih jela za koja svaka kuća ima recept, ali ja ću sačekti njen.
5. Vesnine tj. Dunjine lurdske šnite, koje joj navodno nisu uspele jer se presušio fil, a ganache zgrudvao - a ono savšenstvo jedno u baš tom i takvom stanju. Ne znam šta bi bilo da su uspele.


Tanjina savijača sa sirom


Vesnine tj. Dunjine lurdske šnite

Vesnini krastavci punjeni kozjim sirom

Vesnine korpice sa karamelizovanim lukom


empanade sa dve vrste nadeva, kakao mafini sa cimetom i vanilom i domaći Bergamino ledeni čaj by Mali Iv

miks suvomesnatih proizvoda Kosmajske delikatesne radionice


Jelenine pogačice, Snežanina pita, Tajanine pogačice, Milkičini krekeri , moje gibaničice...

... i ostatak mog doprinosa - limun pita i čokoladna pita po Sanjinom receptu

Simpatično uočljiv detalj na ovom susretu je bio i broj muških glava koji su došli u pratnji blogerki. Obično je moj Srki, uz Milkičinog Acu, bio jedini redovni pratilac-posetilac, a sada sam ih prebrojala - komada sedam (nisu svi na slici).


Volim ja to da vidim.Tu neku podršku najbližih.

Mali Iv i Matija

Volim da vidim i kad se deca lepo zaigraju. Srce mi je neobično puno kad ih gledam tako, izdaleka. Ovde je u toku bila akcija "sađenja drvceta", a nešto kasnije usledilo je pravljenje kućice za bube. Takvo sam objašnjenje dobila, ne pitajte me za detalje :)

Pavle, Vuk i Tea

Momčići su moji, a devojčica je Sanjina ćerkica. Preslatkica :) Ali molim, razumite me ispavno. Ne padam ja na spoljašnju lepotu, ne, ne. Ni na te zavodničke plave okice. Već na njen karakter. Tea ima četiri godine, i ravnopravno se pentrala po svemu po čemu su se oprobali i moji dečkići od 6 i 7 godina. Predveče, kad su oni postali vidno umorni, ona se i dalje pentrala. Sa istim šarmantnim osmehom kao i oko podneva. I sve to uz nesvakidašnje malo "mamanja" tokom čitavog dana.

Tea

Na kraju dana, kad sam se vratila kući, bila sam, naravno, prepunog stomaka, ali i prepuna nekog zdravog, zadovoljnog umora. Onog od kog se tone u sladak san, dok trnci u nogama nisu još pošteno ni iščileli...

komentara: 14

  1. Uf, kako sve lepo izgleda i kako mi je zao sto sam ovoliko daleko... ali sledece godne eto mene, negde u ovo doba, pa se vidimo... ps. mnogo mi je drago da su ta okupljanja postala lepa tradicija. Pozdrav.

    ReplyDelete
  2. Divno je vidjeti vas sve ovako na okupu. Jedva cekam da dobijes te recepte i naravno da ih isprobas i objavis jer mi sve to veoma interesantno zvuci. Da sam malo bliza i ja bih vam se rado pridruzila sa ostalim clanovima bande ali to je ipak mission impossible za sad. Kod nas nema ovakvih dogadjaja a nije ni cudo jer mislim da ima jedno 3 food blogera iz CG ukljucujuci i mene:-)

    ReplyDelete
  3. Kako si ti to lepo sve prikazala! Baš smo lepa skupina, a zamolila bih da Relja postane neizostavni deo budućih okupljanja - lutkica lepa, da me nije bilo sramote - ne bih ga ispustila iz ruku ceo dan; k'o velim, Mina me ne zna, pomisliće da nisam normalna...

    ReplyDelete
  4. Pozdrav za celu blogersku ekipu i goste, male i velike, posebno mi je drago da vidim neka nova lica.:)) Verujem da ste se sjajno proveli, a posluzenje je kao i uvek bilo na nivou (hvala na slicicama;). Majo, divan post i osecam se kao da smo bili tamo sa vama, klinci su preslatki i verujem da vam je vreme brzo proteklo... nadam se da se vidimo na nekom novom druzenju.:))

    ReplyDelete
  5. Sve si tako lepo opisala i slikala :)

    ReplyDelete
  6. Meni je ovo bila prva blgerijada i zaista sam se odlično provela. Hrana mi je nekako bila u drugom planu a i njeno fotkanje, trebalo se ispričati sa svima. :)
    Kad razmislim, najmanje se i pričalo o hrani.
    Što se tiče praćenja blogova, mislim da s vremena na vreme svi zapadnemo u neku kolotečinu što zbog zasićenja sopstvenim blogom, što zbog manjka vremena. Zato su ovakva druženja dobra. Ne daju nam da postanemo samci/stranci. :) I treba ih održavati.
    Sva deca su bila preslatka. I mnogo mi je drago da sam upoznala Paju, šampiona u seckanju luka. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa Zokom! :) Opisala si baš onako kako je bilo i sad mi je žao što nisam ostala do kraja, makar se vraćali po mraku, sa 5kg više. :) Prvi okup - i bio je odličan! Toliko ste sve prijatne, fine, druželjubive, talentovane - da je bilo pravo uživanje. I da, što se tiče ostalih blogova i praćenja, sve nas je više i kada bi morala da pratiš svaki, zaboravila bi na svoj život. Tako ja odvojim neki dan u nedelji, obično vikendom i krenem redom. :* Hvala na zajedničkoj fotografiji i svemu!

      Delete
  7. E, lep ti je post. I slike. Nekako su žive. I vidim da si jednu snajkicu našla...ajde, ajde..Carska pita najskorije na blogu, odmah sam je posle blogerijade napravila i za nas u kući i ufotkala, samo još da sednem i ispišem rec...i baš sam nekako ponosna što ti se dopalo...Šta ću, frišak bloger, pa sam osetljiva...

    ReplyDelete
  8. joj kako vam je lijepo bilo! a delicije tek...divota. pozdrav svima :)

    ReplyDelete
  9. Hvala vam na divnom druženju, nadam se da ćemo uskoro ponoviti! I veliki pozdrav za Srkija! :)

    ReplyDelete
  10. I ja sam tottalno odlepila na Tanjinu pitu!
    Ma sve je bilo delikates do delikatesa!
    Najdraže od svega mi je bilo druženje:)

    ReplyDelete
  11. Baš vam je bilo lijepo, super je to druženje, mi toga nemamo ovdje...

    ReplyDelete
  12. Ja tek sad vidim post,ali baš nešto u poslednje vreme i nemam vremena pa mi svašta promakne.
    Divan post, divno druženje i jako mi je drago što sam vas videla uživo.
    Ljubac za sve! :*

    ReplyDelete
  13. Divno druzenje za koje ,nazalost ,nisam znala jer bih ovog leta sigurno dosla :-( ! Drugi put ;-) ! Puno pozdrava :-)

    ReplyDelete