Friday, August 29, 2008

Palačinka lazanja



Palačinke kao kore, sos na bazi bešamela uz dodatak proprženih komadića kobasice i rezultat je njami!

Isprva sam mislila da pravim dve boje palačinki i dva sosa, pa da dobijem lep dvobojan presek. 

Palačinke sam pravila po receptu koji uvek koristim. 

Zamesila sam za 20 komada, pa nakon prvih 10 ispečenih dodala malo slatke tucane paprike i soka od paradajza, jer sam htela da dobijem crvenkaste palačinke. Kad sam dolila sok od paradajza (malo, mozda 50 ml ili manje) nadalje sam teže pekla palačinke, više su se lepile. Rezultat bojenja i nije bio neki.



Kad sam shvatila da se na preseku neće primećivati dve boje testa odustala sam od pravljenja dva sosa. Napravila sam klasičan bešamel i u njega dodala prethodno propržene komadiće kobasice.




Ovim filom sam mazala palačinke i ređala jednu na drugu u obložen okrugli pleh. Pleh je bio za nijansu širi od složenih palačinki. Mislila sam da će možda fil cureti sa strane ali nije, jer sam fil nije bio mnogo tečan.

Krajnji rezultat je bio vredan truda, bar za moj ukus. 

Dragi se nešto bunio na izbor kobasice, a ja mislim da je samo nedovoljno otvoren za nove kombinacije :)


Palačinka lazanja


Sastojci:
15 palačinki
1 l bešamel sosa
400 g kobasica

Postupak:
1. Pripremiti palačinke na uobičajen način.
2. Kobasicu iseckati na što sitnije komadiće i propržiti na tiganju. Ja sam pržila bez ulja jer same kobasice puste masnoću.
3. Skuvati 1 litar bešamela (100 g putera, 100 g brašna, 1 l mleka), pa u sos dodati kobasicu.
4. Palačinke slagati jednu na drugu, a svaku premazati pripremljenim sosom.
5. Zapeći u rerni dok gornja korica ne porumeni.


komentara: 2

  1. Palačinke se najbolje prave sa kiselom vodom i tek malo mleka.Naravno 2-3 jajeta,nikako manje.kisela voda im daje onako vazdušast izgled i smanjuje njihovu težinu.
    Srdačan pozdrav.

    ReplyDelete
  2. Ovo sam već probao, fenomenalno je...:D

    ReplyDelete