Monday, February 02, 2009

Ajme, koliko nas je!

Pre svega, želim da zahvalim monsoon što je pokrenula ovako lepo druženje, i Vali što me je imenovala za domaćicu januarske igre. Bila mi je čast udomiti igru ajme, koliko nas je!, ugostiti vas, i poslužiti heljdopitom i kolačem bez šećera.

Moram da vam priznam da sam se u jednom trenutku pribojavala da će mi post sa rezultatima biti poluprazan, a onda su "integralni" recepti poceli da pljušte :) Od svih koje sam primila nema ni jednog koji ne bih volela da okusim, a neki su me toliko zainteresovali da ću ih svakako isprobati.

Od 22 učesnika stigao je 31 recept, i pregršt novih ideja za upotrebu pšenice i integralnog brašna. Dakle, ovo su svi radovi:

                                

U izvlačenju pobednika su mi pomogla deca, a ko bi drugi? :) Starijem sinu (3 godine) sam donekle uspela da objasnim o čemu se radi i koja je njegova uloga, a mladji (2 godine), koji je inače mamina desna ruka u kuhinji a i glavni potrošač svega što mama spremi, je samo upirao prstićem u sličice vaših recepata i govorio "'Oće to, ne, 'oće ovo mama, ja 'oće ovo..."


Dakle, pobednici januarske igre ajme, koliko nas je!, sa temom integralno brašno i pšenica su:

1. Integralni keksići sa svačim nečim, maslinka
2. Integralne pogačice sa čvarcima, Babuci
3. Integralni kruh, supermama

Čestitam pobednicima, uz molbu da mi pošalju svoje adrese na mamajacooks et gmail tačka com kako bih poslala nagradice. Maslinku očekuje mali avan, Tanju (Babuci) podmetač za šerpu, a supermamu seckalica za paradajz.


Za domaćicu februarske igre imenujem Veru sa Delicious for kids. Vera, izvoli kecelju! :)

komentara: 23

  1. Čestitam pobjednicama! Baš mi je drago što nas se opet puno okupilo! Jedva čekam idući izazov!

    ReplyDelete
  2. čestitaaaam! svi recepti su odlični i drago mi je da nas je opet toliko puno sudjelovalo...posebne čestitke pobjednicama :) čekam idući izazov sa nestrpljenjem :)

    ReplyDelete
  3. cure ja vidim samo jednu sliku s linkom. ne znam zasto... mora da nesto nije u redu s bloggerom...
    svejedno, cestitke svima.

    ReplyDelete
  4. Monsoon, u redu je blogger, problem je u Internet Exploreru 6.

    Kod kuce, kad sam pisala post, gledala sam kako se vidi kroz nekoliko browsera jer sam korsitila efekat prikaza uvecane slike kad se predje misem preko male. FireFox, Chrome i Internet Explorer5 rade ok. Sada sa posla gledam kroz IE6, i puca cim otvorim stranicu. Uhhh...

    Izvinjavam se svima koji ne mogu da vide sve radove, gledacu da sredim to veceras.

    Pozdravi!

    ReplyDelete
  5. čestitke pobednicama!! sve je tako lepo, moram priznati da gomilu recepta nisam propratila odmah i baš sam se oduševila koliko tu ima lepih recepata.

    ReplyDelete
  6. Sve cestitke pobednicima,mamajac hvala na izboru za domacicu.
    Svi recepti su predivni...

    ReplyDelete
  7. bas mi je drago da je bilo ovoliko radova!!! :)
    cestitke pobjednicama, cekam sledeci krug :) :) :)

    ReplyDelete
  8. čestitke pobjednicama!!!! baš je zanimljivo gledati sve pristigle radove..recepti odlični!!! i ja jedva čekam movi kruug :DDDD

    ReplyDelete
  9. tek sam sad videla i jako se obradovala :)... dan mi je sav slbl tako da je ovo bas osvezenje... i bas nas je bilo puno... super... jedva cekam sledeci krug...

    ReplyDelete
  10. Cestitke pobednicama! Ajme, bas nas je puno ! ;)

    ReplyDelete
  11. čestitam svima:))) Majo odlično si prezentirala:)
    Idemo dalje;)

    ReplyDelete
  12. Evo ja sam jedva otvorila post i skužila sam da je problem u Exploreru jer čim bi klikla na post pukla bi veza. :)
    Sad je ničim izazvan proradio. :)
    Majo još jednom hvala što si me uvrstila iako sam kasnila.:)
    Post odlično izgleda i super mi je ova fora s uvečavanjem fotki. Kak si to napravila?
    Svi recepti su zbilja odlični i čestitam svima, a posebno pobjednicama i novoj domaćici! :)

    ReplyDelete
  13. wow! koliko nas ima :) svaka cast, odabrala si izvanrednu temu :)

    ReplyDelete
  14. Čestitam i pobjednicima i novoj domaćici :)
    kiss

    ReplyDelete
  15. Tek sam sada videla....i cestitam svima i zahvaljujem se na izboru!!!
    Izbor zaista nije bio lak, nalazili su se tu predivni i mastoviti recepti!!!
    Hvala jos jednom i cestitam ostalim devojkama!!!
    A tebi mamajac, estitam na predivnoj prezentaciji radova i pobednika!!!

    ReplyDelete
  16. Devojke, hvala vam na ucescu i podrsci!

    Andrea, ako te zanima kako sam napravila prikaz velike slike kad se predje misem preko male, pogledaj ovde. Ja sam taj skript (nije bas ni pravi skript) malo izmenila i prilagodila ovoj potrebi, ali u princip je isti. Ako ustreba pomoc, javi se. BTW, ono sto nije u pocetku radilo u IE6 je bio moj propust, samo su svi drugi browseri (sem IE6) umeli da se snadju sa tim propustom :/

    ReplyDelete
  17. Hvala na odgovoru, jako mi se sviđa to što si napravila s fotkama! :)

    ReplyDelete
  18. cestitke pobjednici i meni je jako drago da sam uopce uspjela sudjelovati, i drago mi je sto nas je sve vise i vise i ovo je super druzenje...

    ReplyDelete
  19. Čestitke svima! I sve pohvale našoj siječanjskoj domaćici:)

    ReplyDelete
  20. sad vidim sve slike i linkove. cestitke pobjednicima ali i svima koji su sudjelovali. sve nas je vise i vise.:))))))

    ReplyDelete
  21. bravo za nagrađene, Vera lepo ti stoji kecelja :-))

    ReplyDelete
  22. PS-mamajac, kad kliknem na moje pizzochere, popup-ne mi veća slika, na kojoj sam pročitala- Nevena-makarone šmek. Ne znam ko je Nevena, ja sam Duška, al' nema veze..lepo je i ovo ime :-)))

    ReplyDelete
  23. Duska aka Makarona, izvini, molim te! Verovatno copy-paste greska, ispravicu veceras! :)

    ReplyDelete