Friday, April 07, 2017

Orašasto sirni zeleni namaz


Namaz za hleb ili umakalica za krekere od tri "neka" sastojka - neki puter od semenki ili orašastih plodova, neki meki sir i neka zelena mirišljava travka.

Ovaj namaz sam smućkala kad sam pravila krekere od prosa, i mnogo mi se dopao. Ništa više nemam da vam kažem osim - probajte!

p.s.
Eto, umem i ja nekad kratka da budem ;)


Orašasto sirni zeleni namaz
recept za štampu

Sastojci:
100 g krem sira
80 g putera od kikirikija
2 veze peršuna

Postupak:
Peršun najpre grubo iseckati, pa sve sastojke staviti u električnu seckalicu i samleti dok se zeleniš ne usitni skroz. Ako želite mekši namaz, dodajte još krem sira ili kašiku-dve milerama.

Varijacije:
Umesto kikiriki putera (u hrono ishrani se izbegava) - puter od badema ili puter od susama (tahini) ili...
Umesto krem sira - bilo koji meki sir, kao što je mladi sir u kriškama, sitan sir, rikota, urda, a može i mileram.
Umesto peršuna - sremuš, mirođija, bosiljak, zeleni deo mladog luka, mladi spanać...

Napomena:
Ja nisam stavila ni trunku soli, a vi dodajte, ako vam po ukusu nedostaje.



komentara: 8

  1. E Majo, sada si baš mnogo okratila. Ja navikla na detaljnu analizu zbog koje mnogo volim i da čitam tvoje recepte i da kuvam po njima jer znam provereno da je to to. Šalim se malo, nadam se da se nećeš uvrediti i hvala na još jednom divnom receptu. Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bez brige, ne mogu ja dugo da budem kratka ;)
      Hvala ti! :)

      Delete
  2. Odlična ideja.Ovakvih namaza nikad dosta!

    ReplyDelete
  3. Super namaz, dobrodosao za iducu nedelju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slađo, neumorna si! :)
      Sve naj!

      Delete
    2. Napravljen danas! Nije bio ovako zelen, a koristila sam vlasac, celer i persun. Vlasac se prilicno tesko sece u secku, ali je ukus bozanstven! Fantastican je uz grisine!

      Delete
    3. Hej, super!
      Ja pravila sa sremušem pre dva dana, odličan beše!
      Celer zvuči kao sledeće što će ući u seckalicu ;)

      Pozdrav!

      Delete