Thursday, May 20, 2010

Večera od starog hleba


U skladu sa periodom u kome radim prekovremeno maltene svakodnevno, preumorna sam konstantno, deci brkam imena češće nego uobičajeno, a kuvam jedva povremeno - nastalo je i ovo. Nije loše. I meko i krckavo. Zapisujem, možda zatreba za neku buduću hitnu potrebu, a prilično je prilagodljivo.

Sastojci:
200 g starog hleba
1 kašika masti
2 jaja
100 ml mleka
100 g slanine, ili suvog vrata
100 g kačkavalja
malo origana
so

Posupak:
Namastiti pleh mašću. Poredjati kockice isečenog starog hleba. Preliti jajima razmućenim sa mlekom. Postuti seckanom slaninom, i na kockice isečenim kačkavaljem, posotili i posuti sa malo origana. Peći dok površinski komadići hleba ne postanu zlatno braon i hrskavi.

Recept za štampu


Old Bread Dinner

Ingredients:
200 g old white bread
1 tbsp pork fat or butter
2 eggs
100 ml milk
100 g bacon, diced
100 g hard cheese, diced
oregano
salt

Directions:
Spread the fat all over the bottom of you baking pan. Arrange chopped bread over. Pour the eggs lightly beaten with milk over the bread. Add diced bacon and hard cheese at the top, sprinkle with some salt and oregano. Bake in the oven preheated to medium heat until top becomes nice and crusty.

komentara: 10

  1. Zanimljivo i sigurno dobro, a možda će nam postati sasvim uobičajeno, kako stvari idu!

    ReplyDelete
  2. Ovo je super,pravim gotovo istu stvar samo na kriske starog hleba ,mazem mesavinu svega izmesanog u umucenom jajetu.

    ReplyDelete
  3. I ja pravim slično i stvarno je dobro.
    Žao mi je što si u takvoj gužvi na poslu, ali se nadam da te posao ipak ne lomi u smislu da ne možeš više izdržati, drži se.

    ReplyDelete
  4. Ovo je odlična klopa, imaću je u vidu. Moramo se snalaziti kako znamo i umemo jer situacija tako nalaže. Imam i ja isti problem, mora se raditi, vremena su izuzetno teška a na žalost nismo u situaciji da se bunimo jer smo vrlo zamenljivi, bez obzira na uloženi trud.

    ReplyDelete
  5. To što miješaš djeci imena mene je utješilo. Mislila sam da se to dešava samo nama starijima. A ovaj recept je definitivno dobar i sigurno ću ga iskoristiti! Hvala lijepa!

    ReplyDelete
  6. Volim recepte koji nastanu u trenu iz sastojaka koji se nalaze na raspolaganju i u frižideru. Vjerujem da je jako ukusno, a izgleda zanimljivo. Moja mama oduvijek brka imena mene i moje sestre pa sam na to već navikla :)

    ReplyDelete
  7. Izgleda odlicno, ovi receptici na brzaka bas dobro dodju...kod nas kad preostane hleb, napravim obicno neku vrstu pizze ili pite, poslazem kriskice hleba natopljene u mleku, odgore rasporedim salsu od paradajza, i sve prekrijem listicima kackavlja i umucenim jajima, bude vrllo ukusna vecerica;))
    Nadam se da ovaj tempo na poslu nece jos dugo potrajati i da ces moci malkice da predahnes od obaveza i svega...kiss.;)))

    ReplyDelete
  8. ma ja ne koristim samo hljeb,evo danas samimala kiflice punjene sirom,koje su ostale jer nismo bili kuci,za veceru sam ih ovako propremila,ja eto mijesam jogurt i slatku pavlaku,tekucu,time zalijem,ali da je dobro,jeste !!
    Izdrzi Najo i razmisljaj o finom odmoru !!!!

    ReplyDelete
  9. Djeluje vrlo vrlo ukusno!!!
    Ja nikad nemam masti u kuci, pa cu zamijeniti sa 1-2 kasike masl. ulja...

    super ideja!

    ReplyDelete
  10. Super brzo, praktično i svakako ukusno. Zašto ne iskoristiti ono što se trenutno ima u kući, i uz dodatke i začine dobije se ovako dobar obrok !

    ReplyDelete