Monday, October 26, 2009

Lisnate ružice sa orasima


Dobrodošlo mi je što sam ovog meseca pod FBI istragom tako da po tom pitanju odmaram. Ali, što ne bih i ja mogla da isprobam neki recept sa svog bloga?! =) Evo nečega što sam pravila odavno, pa nedavno opet.

Lisnate ružice su nešto najprostije moguće, a poznate su pod imenom Palmiers ili Elephant ears. To je lisnato testo posuto kristal sećerom i ništa više. Palmiers treba da budu u obliku dvostruke rolne (pravougaoni komad testa se rola sa obe strane dok se te dve rolne ne sretnu), a moje ružice su zapravo pužići, najobičnija rolna sečena na kolutove. U odnosu na stari recept ovde sam dodala i orahe. Pravila sam pola mere i to negde u ponoć, dragi i ja se udavili u ovome, deca nisu stigla da probaju jer nijedna ružica nije dočekala zoru.


Sastojci:
1/2 kg lisnatog testa
6-7 kašika šećera
4-5 kašika mlevenih oraha

Postupak:
Lisnato testo razvaljati što tanje u oblik pravougaonika. Posuti sa 4-5 kašika kristal šećera i utapkati šećer u testo. Zatim posuti sa 4-5 kašika mlevenih oraha i sve uviti u rolnu. Seći kolutove debljine 1-2 cm i redjati na pleh (biće potrebno dva velika pleha). Pre pečenja ružice posuti sa još dve kašike kristal šećera i ispeći u rerni 15-ak minuta na 180-200°C ili dok ne porumene.

Puff Roses

Ingredients:
500 g puff pastry
6-7 tbsp sugar
4-5 tbsp ground walnuts

Directions:
Roll out the pastry as thin as possible to get rectangular shape. Sprinkle with 4-5 tablespoons of sugar, pushing it gently into the pastry surface, then toss with walnuts. Roll into the long tube, cut 1-2 cm thick circles and place them over paper lined baking sheet. Sprinkle the remaining 2 tablespoons of sugar over the circles/roses and bake for about 15 minutes in the oven preheated to 180-200°C or until roses get light golden brown.

komentara: 12

  1. lisnato me spasava u dosta situacija,posebno kad mi treba nesto na brzinu,bilo slatko ili slano !!!
    Ovo mi se jako svida !!

    ReplyDelete
  2. I meni se ovo sviđa i točno je da je lisnato spas u zadnji čas!

    ReplyDelete
  3. tražim ovakav recept već neko vrijeme jer imam dosta oraha koje trebam potrošiti :) veselim se isprobavanju :)

    ReplyDelete
  4. Obožavam lisnato tijesto. Iako ne bih smjela, jer sam na dijeti...ali ovo ću isprobati. Ja radim od tijesta oje se mijesi ali ovako je puno jednostavnije!

    ReplyDelete
  5. Jednostavno i prefino , sličice predivne!

    ReplyDelete
  6. Volim ružice, samo ih ja radim s cimetom i šećerom. bez oraha.

    ReplyDelete
  7. slika je prelepa, a samo mogu pretpostaviti koliko su ružice ukusne:)

    ReplyDelete