Sunday, November 09, 2008

Punjene paprike (ili "net je mali")

Moj dragi je jedan od onih koji od kuvanih jela ume da skuva čaj :) Pardon, zna još da skuva viršle i jaja. I the-end :)

Pre par meseci je ostao bez posla, i traganje za novim ide sporije nego što smo mislili. Kako on sada ima dosta slobodnog vremena preko dana, jer decu i dalje čuva bebisiterka, pomislila sam kako ne bi bilo loše da pokuša da spremi neki ručak. Obradovao se radnom zadatku, i napravio sasvim lepe ćufte u sosu, od mesa koje sam ja uveče pripremila. Imao je nadzor od strane bebisiterke (koja se pomalo smeškala sve vreme te kulinarske avanture), i svi bili srećni.

Pre neko veče, na povratku sa posla kupim materijal za punjene paprike, ali već je bilo kasno i nisam uspela ni da počnem da ih spremam, pa sam ponudila dragom da se on time zabavi ujutru. Rekao je da hoće i tražio da mu ostavim recept. Recept, naravno, nisam imala, i rekoh da ću mu objasniti šta i kako, a telefonom sa posla pružati "tehničku podršku" za novonastale probleme ;) plus da će ga bebisiterka, koja je u to vreme prisutna, svakako posavetovati i pomoći.

Kad ni do 14h nisam pozvana za "tehničku podršku" zabrinula sam se. Zovem ja, dragi kaže da je ispalo lepo i da su već ručali, a ja ne mogu da verujem. Pitam ga kako se snašao, a on mi objašnjava da je sa neta skinuo recept i odštampao, pa radio po uputstvu, uz budno oko bebisiterke. Kad sam došla kući prvo sam zavirila u šerpu pa onda ljubila decu ;) i ostala prijatno iznenadjena. Kad sam probala paprike i dalje sam bila u neverici da je dragi napravio ručak i to sa uspehom. Ja ga hvalim, a on sav cveta :) U kuhinji nalazim odštampano uputstvo koje je skinuo sa neta i nasmejem se glasno, jer shvatam da je skinuo Minjin recept za paprike, baš njen od gomile drugih koji su izašli na Google-u na upit "punjene paprike". Minja, hvala na saradnji :)

Svet je mali, tj. net je mali :)
Update, 2009/04: Ovaj post šaljem kao ulaznicu za igru FBI rukavice u kojoj u aprilu 2009. istražujemo blog Minjina kuhinjica.

komentara: 6

  1. predivan post...
    svaka cast za dragog... a jos za recept na koji je naleteo... ma super :)

    ReplyDelete
  2. Bravo za tvog muža! Paprike su krasno ispale. Ni moj ne ide dalje od jaja, a i to rijetko. Ali ovaj tjedan me dočekao s hladnom salatom od tune. Šok i nevjerica! Ne znam što mu se dogodilo. :)

    ReplyDelete
  3. Bravo za supruga,moj jos uvek ne kuva!Par puta je to uradio i imala sam gomilu sudova na sve strane!!!

    ReplyDelete
  4. odličan post...i moj najdraži zna samo čaj i kavu skuhati...ok, zna i hrenovke :) ali ni ne pokazuje nikakav interes da se pozabavi time...a izgovor mu je da ja super kuham pa on ne bi htio kvariti :D u svakom slučaju, svaka čast za tvog supruga...odlično se snašao :)

    ReplyDelete
  5. Da, da, vidim da razumete tematiku ;) Kod nas se u kuci tri dana samo o paprikama pricalo, toliki je to bio dogadjaj :)

    ReplyDelete
  6. Ne znam kako sam propustila ovako znacajan post :)
    Svaka cast dragom koji je uspesno obavio radni zadatak. Pozdravi ga puno i kazi mu da mi je bas drago sto se odlucio za moje paprike :D
    Puno pozdrava iz Makedonije....

    ReplyDelete