Friday, September 05, 2008

Lemon frosted lemon cake

Ovo je drugi kolač koji pravim po receptu sa Joy Of Baking. Pratila sam uputstvo od reči do reči i zadovoljna sam kako je ispalo.
Sledeći put bih promenila pleh i pekla u većem od naznačenih 25 cm, da bi kolač bio tanji i lakši za jelo. I pojačala bih aromu limuna u testu, pa umesto vanila ekstrakta sipala ekstrakt limuna. Glazura je ono što ovom kolaču daje šmek. Da bih dobila glazuru koja se može razmazati morala sam da stavim 3-4 kašike soka od limuna (na 120 g prah šećera) a ne 2 kašike kako stoji u receptu na Joy Of Baking.

Jedno parče ovog kolača - i ja sam doručkovala.


Sastojci:
220 g putera
200 g šećera
4 jaja
1 vanila ekstrakt
korica dva limuna
280 g brašna
1 prašak za pecivo
malo soli
60 ml limunovog soka
Za glazuru:
120 g prah šećera
3-4 kašike limunovog soka

Postupak:
1. Mikserom umutiti omekšali puter sa šećerom.
2. Dodavati jedno po jedno jaje, nastaviti mućenje.
3. Dodati vanila ekstrakt i koricu limuna, promešati.
4. Pomešati brašno, prašak za pecivo i so, dodati prethodno pripremljenoj masi, dodati sok od limuna, promešati.
5. Sipati u okrugli pleh od 25 cm obložen papirom.
6. Peći oko 40 minuta na 180. Ostaviti da se hladi.
7. Za glazuru pomešati prah šećer sa sokom od limuna. Glazura treba da bude dovoljno gusta da ne curi mnogo, a dovoljno gusta da može da se razmaže preko kolača. Sipati glazuru preko kolača, kašikom rasporediti po celoj površini.
8. Kolač seći kad se potpuno ohladi.

komentara: 4

  1. I ja volim, Joy of baking :) Pravila sam vanila i čokoladne "kapkejkove" i super su ispali!

    ReplyDelete
  2. Svidja mi se sto svi jedu integralne hlepcice, a mama krisom doruckuje lemon frosted lemon cake!! ;-)

    (I ja bih isto.)

    Dragana

    ReplyDelete
  3. Dobro si to snimila, Dragana ;)
    Sta cu, ja sam stari slatkaros :)
    Pozdravi!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete