Blogger Widgets
                   

Friday, August 29, 2008

Crne projarice

Ove projare sam ranije jako često pravila. Onda mi se muffin pleh izgulio i vadjenje projarica postala prava noćna mora. Papirne korpice mi se nisu pokazale korisnim za ovo testo jer ne mogu da ih odlepim. Tako izgubim celu unutrašnju koricu koju jedino da gulim zubima sa papira.

Nedavno sam se častila silikonskim plehom za muffins. Za mene je ovo otkrovenje, pečene projarice samo ispadnu iz modle, milina.


Recept sam nasledila od mame, a izmenila sam ga utoliko što stavljam integralno pšenično brašno umesto belog, i vrlo često izostavim sir koji je po njenom receptu bio sastojak. U maminom receptu ide 3+3 šoljice brašna, a kako mi je stalno ostajalo testa smanjila sam na 2.5+2.5. Projarice se spremaju začas po metodi smuti-pa-prospi. Peku se takodje kratko. Uz mladi sir, mladi luk ili neku svežu salatu nama su bili i večera i doručak.


Sastojci:
2.5 šoljice kukuruznog brasna (soljica od 1 dl)
2.5 šoljice integralnog pšenicnog brašna
3 šoljice mleka
1 šoljica ulja
2 jaja
1 kašičica soli
1 prašak za pecivo

Priprema:
1. Sastaviti suve sastojke, dodati jaja, mleko i ulje. Sve sastojke izmešati.
2. Testo izliti u forme za mini muffins, pa peći 20-ak minuta na 180-200

Ova mera je dovoljna za kalup od 24 mini muffins.

3 komentara

  1. Definitivno si me ubedila. Kupujem silikonske modlice!

    ReplyDelete
  2. Pravila sam ih :)
    Mmmmmmm...projice su preukusne, a modlice prava stvar. Hvala još jednom! :)

    ReplyDelete